"

December 27, 2013

Presidenti i Shqiperise Bujar Nishani

imazheshqip

O Edo,
Po ktë Nishanlliun, kur do e kapësh për veshi
se na e la Shqipërinë Salistan?!


*   *   *

Kunati argëtohet 
me intervistën e Jarit tek Fevzo


Më në fund Kunati gjeti diçka gazmore për fundvitin. Jari e kishte njoftuar se do të jepte një intervistë tek Fevzo dhe mezi po priste ta shikonte. Kunati u ul gjithë qejf para TV.

Filloi intervista.

Fevzo: Desha të diçka për shkollimin tuaj. Ju keni qenë një Begs, pastaj një oficer. Tani dua një përgjigje të sinqertë, të pëlqente kjo degë apo jo?

Jari: Më pëlqente shumë.

Fevzo: Është e vërtetë që ju e keni pasur ëndërr që fëmijë të bëheni oficer?

Jari: Ju kuptova qartë. Po, është e vërtetë.

Fevzo: Diçka për shkollën tuaj, çfarë mësonit aty?

Jari: E kuptova qartë, është sekret ushtarak.

Fevzo: Sidoqoftë diçka mund të thoni, kanë kaluar 25 vjet, dhe kur unë kam takuar shefin e CIA-s, më ka thënë se pas 25 vitesh mund të dalin sekretet.

Jari: Kuptova qartë. (Fillon të numërojë me një dorë pesë herë rresht dhe buzëqesh). Po, paskan kaluar 25 vjet. Atëherë po e zbuloj sekretin tim. Kam mbaruar për oficer.

Fevzo: Jeni i sigurt?

Jari: Si urdhëron.

Fevzo: Dhe një detaj desha të di lidhur me revoltat e Shkurtit 1991. Je i përfolur se ke mbrojtur bustin e Enver Hoxhës. Është e vërtetë?

Jari: Ju kuptova qartë. Nuk është e vërtetë. Ne kishim bindje që Enver Hoxha nuk kishte nevojë për mbrojtjen tonë.

Fevzo: Cilat ishin pasionet tuaja në atë kohë?

Jari: Besoj ju kuptova. Kisha pasion disiplinën.

Fevzo: A u ka mbijetuar ky pasion?

Jari: Patjetër, jam shumë i disiplinuar.

Fevzo: Si u lidhët me Zonjën e Parë, në çfarë rrethanash?

Jari: Po ja u takuam, pastaj pimë kafe, unë llogarita kur merrja lejen e zakonshme, pastaj shkëmbyem nishanet dhe u martuam.

Fevzo: Jeni i sigurt?

Jari: Patjetër. Mund ta pyesni Zonjën.

Fevzo: Po tani si shkon jeta juaj?

Jari: Kuptova qartë. Shkon shumë mirë. Kemi marrë një shtëpi të madhe, qeveria harxhoi rreth gjysmë milioni euro për ta rikonstruktuar. Është bërë shumë e bukur. Unë hyj drejt nga oborri në kat të parë pa shkallë. Kam sajuar një ashensor të vogël për kat të dytë dhe e kam dhomën ngjitur sa del nga dera. Kemi mbjellë dhe ca pemë. Disa pemë të tjera ishin. Dhe ngjyrat i ka shumë të mira. Blemë dhe mobilie të reja. Në përgjithësi është shumë e mirë. Kuzhina është e madhe dhe kemi shumë pjata. Na kanë ardhur disa njerëz për urime, kanë sjellë dhe ata.

Fevzo: Qartë, qartë! A keni marrë ndonjë servis të pjatave të Pallatit të Brigadave me stemën e Mbretit Zog? Thonë që ia keni kërkuar Drejtorisë së Shërbimeve Qeveritare.

Jari: Nuk e di, kemi shumë pjata, por ju e  dini që unë jam simpatizant i presidentit Berisha, jo i Mbretit Zog. Sidoqoftë do ta verifikoj.

Fevzo: Faleminderit zoti President dhe ta gëzoni shtëpinë.

Jari: Mund të vini për vizitë kur të doni. Ka vende plot.

http://www.gazetatema.net/web/2013/12/27/kunati-argetohet-me-intervisten-e-jarit-tek-fevzo/

imazhe shqip


*   *   *



2 comments:

Eng - - - Comments that are offensive, discriminatory against race, nationality, gender, religion and/or expressed in any other unlawful grounds are strictly prohibited! Thank you!
Alb - - - Ndalohen komentet me fjalë fyese, si dhe komentet që nxitin diskriminimin e përhapjen e urrejtjes mbi baza nacionale, racore, fetare dhe mbi çfarëdo baze tjetër antiligjore. Ju faleminderit!