"

September 18, 2014

Kur skulpturat bëhen protagoniste të FOTO-ve komike




Që në kohët e lashta edhe sot arti është një pjesë shumë e rëndësishme për shoqërinë. Janë të shumtë ata persona që janë të talentuar dhe përmes talentit kënaqin edhe të tjerët.

Një ndër artet nga më të pëlqyerit është edhe skulptura, pasi përveç bukurisë së saj jep dhe mesazhe nga më të ndryshmet. Për këtë arsye shumë artistë nëpër botë kanë krijuar skulptura nga më interesantet duke i bërë ato interaktive në një farë mënyre.

Pozicionet e vendosura u japin mundësi njerëzve që të krijojnë skena nga më të ndryshmet dhe pse jo t’i fotografojnë. Më poshtë mund të shihni një set me foto gazmore ku protagonistë sigurisht janë skulpturat.















*   *   *




1 comment:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Eng - - - Comments that are offensive, discriminatory against race, nationality, gender, religion and/or expressed in any other unlawful grounds are strictly prohibited! Thank you!
Alb - - - Ndalohen komentet me fjalë fyese, si dhe komentet që nxitin diskriminimin e përhapjen e urrejtjes mbi baza nacionale, racore, fetare dhe mbi çfarëdo baze tjetër antiligjore. Ju faleminderit!